Як захиститися від інформаційного стресу
РЇРє захистити себе РІС–Рґ медіатравми та РЅРµ стати жертвою інформаційного перенавантаження? РЇРє зберегти емоційну рівновагу, коли кожен день наповнений тривожними новинами? Чи можливо навчитися споживати медіаконтент без шкоди для власного психічного Р·РґРѕСЂРѕРІ’СЏ? Чому медіатравма стала невидимим, але серйозним викликом для українців? РџСЂРѕ РІСЃРµ це ведучі подкасту «РњРµРґС–СѓРјРё» Наталя Соколенко та Вадим РњС–СЃСЊРєРёР№ поговорили Р· Оленою Тараненко, менеджеркою Р· СЂРѕР·Р±СѓРґРѕРІРё потенціалу проєкту «Р’ивчай та СЂРѕР·СЂС–Р·РЅСЏР№: інфомедійна грамотність РІ освіті» IREX РІ Україні. Рђ також розмовляли РїСЂРѕ те, чи можна «РІР°РєС†РёРЅСѓРІР°С‚РёСЃСЏ» РІС–Рґ інформаційного стресу та чи справді медіадетокс — це ефективний СЃРїРѕСЃС–Р± самозахисту.
Лицарі правозахисту: Суспільне розповіло історії українських правозахисників
РќР° Суспільному вийшов документальний цикл «Р›РёС†Р°СЂС– правозахисту», що розповідає РїСЂРѕ українські правозахисні організації. Кожна серія присвячена окремій структурі, СЏРєР° опікується українцями, що постраждали РІС–Рґ СЂРѕСЃС–Р№СЃСЊРєРѕС— агресії. Марія Спалєк пише, що фільм Суспільного — СЃРІРѕРіРѕ СЂРѕРґСѓ відеоенциклопедія РїСЂРѕРІС–РґРЅРёС… українських правозахисних ГО, СЏРєР° дає уявлення РїСЂРѕ історію С—С…РЅСЊРѕРіРѕ створення, головний напрям роботи, керівників, Р° також найвідоміші справи, СЏРєС– вела певна організація. Проєкт побудований РЅР° інтерв’СЋ членів громадських організацій, Р° також учасників С—С…РЅС–С… справ С– СЃРІС–РґРєС–РІ РїРѕРґС–Р№. Р РѕР·РїРѕРІС–РґСЊ проілюстрована архівними фото С– відеоматеріалами та відеореконструкцією. Часто це історії Р·С– щасливим фіналом, СЏРє Сѓ випадку Р·С– звільненням Р· полону режисера Олега Сенцова, Р·Р° СЏРєРѕРіРѕ Р±РѕСЂРѕРІСЃСЏ Центр громадянських СЃРІРѕР±РѕРґ. Але деякі справи, СЏРєС– ведуть ГО, РІС–Рґ початку РЅРµ можуть мати хепіенду, адже йдеться РЅРµ РїСЂРѕ порятунок людей, Р° РїСЂРѕ пошуки С—С…РЅС–С… убивць С– документування воєнних злочинів.
Держкіно почало розподіляти сльози з кінобюджету-2025
«Р¦СЊРѕРјСѓ дам С– цьому дам, Р° цьому РЅРµ дам». Катерина Городнича аналізувала роботу Ради Р· державної підтримки кінематографії, СЏРєР° зібралася вперше Сѓ 2025 році, щоб розподілити бюджет: «Р¦РµР№ бюджетний СЂС–Рє перетворює членів ради РЅР° еквілібристів, балансувати РјС–Р¶ виробництвом С– наявними грошима зможуть С…С–Р±Р° відьмаки. Роздавати майже нема чого». РЇРєРёРј було перше засідання, С– чому Антоніні чи РЅРµ вперше РїС–Рґ час перегляду довелося співчувати абсолютно РІСЃС–Рј, — читайте РІ РїРѕРІРЅРѕРјСѓ тексті Р·Р° посиланням.
Р† одразу залишу вам посилання РЅР° ще РѕРґРёРЅ текст Антоніни — РїСЂРѕ те, СЏРє РІРёСЂРѕР±РЅРёРєРё українських фільмів роками дурять журналістів СЃРІРѕС—РјРё пресрелізами. Лєна Чиченіна пише РїСЂРѕ розвиток українського РєС–РЅР° та особливості Р№РѕРіРѕ піару: «РњРё бачили РІСЃРµ більше С– більше стрічок, Р·'явилося істотне державне фінансування, РєРѕРЅРєСѓСЂСЃРё, С– справа поїхала. Р† майже одразу почали кристалізуватися тенденції РІ позиціюванні. Хтось узагалі забивав РЅР° рекламу С– потім жалівся, що фільм Сѓ прокаті РЅРµ дивляться. Хтось почав звертати увагу РЅР° РїСЂРѕРјРѕ С– маркетинг та отримував непогані боксофіси. Рђ хтось передавав куті меду С– писав Сѓ пресрелізах СЏРєС–СЃСЊ казки РґС–РґСѓСЃСЏ Панаса, значно перебільшуючи досягнення». РџСЂРѕ останніх — РЅРѕРІРёР№ матеріал Лєни.
Наразі це все.
Дякую, що дочитали цей лист до кінця.
Більше текстів наших авторів Сѓ СЂС–Р·РЅРёС… форматах РІРё можете читати Сѓ фейсбуці, інстаграмі, телеграмі, вотсапі, вайбері, С–РєСЃС– (твітері) та РЅР° сайті «Р”етектор медіа». Увесь зворотний Р·РІ'СЏР·РѕРє також пишіть СЃСЋРґРё — мені РЅР° пошту. Рђ ще всією командою РјРё будемо вдячні, якщо порекомендуєте підписатися РЅР° цю розсилку вашим колегам та РґСЂСѓР·СЏРј.
До зустрічі. Переможемо!
Ваша комунікаційна менеджерка «Р”Рњ» Марина Леончук.