Гомін Галичини




Український комікс про медіаграмотність отримав премію конкурсу Emerging Europe Awards 2022

Український комікс про медіаграмотність отримав премію конкурсу Emerging Europe Awards 2022

2022-07-13 14:36:06

Український комікс про медіаграмотність отримав премію конкурсу Emerging Europe Awards 2022

 

Комікс «АРТІ VS ФЕЙК ч.1 Фабрика новин» від ГО «Інтерньюз-Україна» переміг у номінації «Свобода медіа та відповідальне інформування». Організатори високо оцінили креативний підхід у перетворенні коміксу на інструмент медіаграмотності.

У четвер, 23 червня, у Брюсселі пройшла церемонія нагородження переможців престижного європейського конкурсу Emerging Europe Awards 2022. Ця нагорода відзначає проєкти, ініціативи та людей, які роблять свій внесок у розвиток Європи. Переможцем у номінації «Свобода медіа та відповідальне інформування» став комікс «АРТІ VS ФЕЙК ч.1 Фабрика новин» від ГО «Інтерньюз-Україна» — організації у сфері медіа та комунікацій. 

Креативний комікс про маніпуляції в медіа покликаний розвинути критичне мислення та медіаграмотність. Головні герої — кішка Тіна та пес Арчі — об'єдналися в неочікуваний союз і вирушили на пошуки якісних новин і стандартів журналістики. Усе для того, щоби припинити маніпуляції та повернути місто на шлях критичного мислення. Комікс опублікований у вільному доступі 5-ма мовами: англійською, українською, польською, вірменською та російською.

«У час неймовірного засилля фейків в інфопросторі проєкти, які розвивають медіаграмотність, мають бути креативними. Саме нестандартні підходи допомагають швидко, зрозуміло та цікаво донести людям важливість свідомого медіаспоживання. Для нашої команди нагорода від конкурсу Emerging Europe Awards 2022 — ознака того, що ми працюємо у правильному напрямі», — зазначив програмний директор ГО «Інтерньюз-Україна» Андрій Кулаков. 

Комікс «АРТІ VS ФЕЙК ч.1 Фабрика новин» створили у межах міжнародного проєкту ARTIFAKE. Це перший проєкт у своєму роді, який за допомогою вуличного мистецтва розвиває медіаграмотність жителів відразу трьох європейських держав: України, Польщі та Вірменії. У 2021 р. стріт-арт митці реалізували 9 проєктів у містах країн-учасниць — від муралів до аудіоінсталяцій. В Україні мурали про медіаграмотність з’явилися у трьох містах східних і південних регіонів: Токмаку Запорізької області, Бахмуті Донецької області та Каховці Херсонської області.   

Команда проєкту планувала створити ще два мурали у Біляївці Одеської області та Рубіжному Луганської області. На жаль, через повномасштабне вторгнення РФ в Україну цей процес довелося заморозити.

Щоби підтримати українських дітей під час війни, команда проєкту організувала для них арттерапію онлайн. Малюнки учасників арттерапії стали частиною відеоролика «Війна очима дітей». У ньому діти розповідають, що їм довелося пережити під час повномасштабної російської агресії. Ролик доступний 2-ма мовами: українською та англійською

Контактна особа: Надія Ущапівська, nushchapivska@internews.ua 

Менеджерка проєкту #ARTIFAKE Олександра Панова виступає на церемонії нагородження.  
Дякуємо, що приділили увагу нашій розсилці! 
Ми намагалися зробити її цікавою для вас.
З повагою,
Ваш Інтерньюз-Україна
04112, Україна, м. Київ, вул. Ризька, 15
тел./факс: 
(044) 458-44-40, 501-92-03

Want to change how you receive these emails?
You can 
update your preferences 
or 
unsubscribe from this list

 

 

джерело:

 

джерело: власне






Що ще читають на цю тему



Коментарів немає
Додати коментар


Коментар