Особливості повідомлення про прийняття на роботу працівника

Особливості повідомлення про прийняття на роботу працівника

2016-01-30 14:16:06

Особливості повідомлення про прийняття на роботу працівника

Прийом на роботу нового працівника – це не так вже й просто, як здається.

Перш за все, це обумовлено тим, що досить складно знайти кваліфікованого працівника, котрий буде добросовісно виконувати поставлені перед ним завдання.

Після того, як ви все ж знайшли потрібного Вам кандидата, необхідно підписати із ним трудовий договір, в якому будуть чітко обумовлені умови роботи, розмір заробітної плати, основні завдання та обов’язки працівника та Вас як роботодавця.

І це ще не все після підписання трудового договору з працівником Ви зобов’язані повідомити ДФС про прийом на роботу нового працівника.

Повідомлення про прийом працівника потрібно подавати у вигляді звіту, про його особливості ми сьогодні і поговоримо.

Постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413 затверджено форму повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ. Подати таке повідомлення слід до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону про ЄСВ.

Нагадаємо, що згідно зі ст. 265 КЗпП юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, зокрема, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

 –  фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ – у 30-кратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

 – порушення інших вимог трудового законодавства – у розмірі мінімальної зарплати.

Зверніть увагу повідомляти про прийом на роботу працівника потрібно до моменту його допуску до роботи.

Тобто фактично при прийнятті працівника на роботу роботодавець повинен дотриматися такої схеми дій:

1) роботодавець видає наказ (розпоряд­ження) про прийняття на роботу;

2) роботодавець подає до органу ДФСУ повідомлення (за формою додатка до постанови № 413);

3) після подання та прийняття ДФСУ повідомлення працівник може бути допущений до роботи.

Тобто Ви маєте час щоб подати звіт від моменту коли було підписано трудовий договір до часу, коли працівник вперше вийшов на робоче місце.

Скласти даний звіт може працівник кадрової служби, але його підписують — керівник і головний бухгалтер. Подається він власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою підприємцем.

Зверніть увагу в даному повідомленні потрібно вказувати номер наказу про прийняття на роботу працівника.

Також слід зазначити, що подається даний звіт не лише при прийомі на роботу працівників за основним місцем роботи а й у разі оформлення трудових відносин із сумісниками.

Оформлювати даний звіт потрібно і вразі прийняття на роботу іноземців, котрі не мають індивідуального податкового номеру.

джерело: Бізнес спід дейтінг






Що ще читають на цю тему



Коментарів немає
Додати коментар


Коментар